Trwa wczytywanie produktów

Naklejki to idealny gadżet eventowy. Tłumaczymy dlaczego

Naklejki są bardzo ciekawymi akcesoriami, które charakteryzują się dużą uniwersalnością i zastosowaniem – mogą je Państwo używać zarówno w obrębie własnego domu, jak i w firmie. Naklejki papierowe oraz naklejki foliowe są właśnie z tego względu rewelacyjnym pomysłem na gadżet firmowy. Pracownik lub wizytator mogą je wykorzystać jako sposób ukazania przynależności do firmy, jak i ją nieco rozreklamować. Aby jednak to działanie marketingowe było pozytywne w skutkach, należy zadbać o odpowiedni design.

Jak wyglądają naklejki?

Naklejki dzielą się zazwyczaj na modele papierowe i foliowe. To dwie najpopularniejsze metody drukowania, różniące się głównie rodzajem nośnika, którym w przypadku pierwszych naklejek jest papier, a drugich – folia o odpowiedniej gramaturze. Na obu tych nośnikach znajduje się nadruk, który może być monochromatyczny lub kolorowy, sama naklejka zaś może być zarówno bardzo duża, idealna do zastosowań firmowych, jak i niewielka, która się sprawdza np. jako vlepka. Naklejki foliowe charakteryzują się nieco większą wytrzymałością, głównie ze względu na wodoodporność, z kolei warianty papierowe odznaczają się niską ceną i większą ekonomią.

Naklejki na laptopa – odpowiednie na każdy event firmowy

Obecnie każdy pracownik korzysta z komputera przenośnego, tym samym warto zaprojektować własne naklejki na laptopa. Naklejki tego typu są stosunkowo niewielkie, a przy tym także bardzo tanie w wydruku, dzięki czemu sprawdzą się jako ciekawy podarunek na imprezie okolicznościowej, np. na firmowym evencie. Na naklejkach warto umieścić logotyp marki bądź jej nazwę. Warto tu pamiętać także o tym, że naklejki nie wchodzą w niekontrolowane reakcje z materiałem wykończeniowym, np. plastikiem bądź aluminium, dzięki czemu po ich oderwaniu nie powinien pozostać ślad. Mała wielkość ułatwia także naklejenie. W naszej firmie zwracamy ogromną uwagę na rodzaj zastosowanego kleju, który jest mocny (naklejki nie odrywają się po bokach), a przy tym także w dalszym ciągu w pełni bezpieczny dla urządzeń przenośnych. Warto skorzystać zalet naklejek w przypadku prowadzenia własnej firmy. Można na nich umieścić własne logo lub nazwę marki, jak i myśl przewodnią, po czym podarować je pracownikom bądź odwiedzającym.

Ciekawe naklejki samochodowe

Równie dobrym pomysłem są naklejki na samochód, których podstawową zaletą są także działania marketingowe, nastawione na zwiększenie rozpoznawalności danej marki. Są z reguły znacznie większe niż modele przeznaczone na obudowę laptopów, dlatego wymagają nieco większej uwagi podczas ich naklejania. Warto także przyłożyć się do dokładnego oczyszczenia powierzchni z zabrudzeń i tłuszczu, które to zdecydowanie zmniejszają siłę klejenia. Naklejki na samochód mogą być ozdobione w dowolny sposób. Może to być zarówno duży i minimalistyczny logotyp w postaci samego obrysu czy szkicu.

Jakość i trwałość

Tego typu naklejki zazwyczaj są naniesione na foliowy podkład, który zapewnia wieloletnią trwałość i odporność na czynniki zewnętrzne. Mimo iż sam klej nie powinien wpływać na jakość lakieru to należy pamiętać o tym, iż siłą rzeczy naklejka zasłania daną część karoserii. W trakcie ekspozycji na słońce lakier samochodowy płowieje przez wiele lat, podczas gdy w miejscu naklejenia naklejki będzie osłonięty przed promieniowaniem słonecznym, wskutek czego po jej oderwaniu może dalej znajdować się ciemniejszy zarys. To jednak efekt wieloletniej i ciągłej ekspozycji na działanie słońca.

Naklejki papierowe – do domu i do biura

Doskonałym wyborem na event firmowy są także naklejki na meble. To najmniej inwazyjny rodzaj naklejek, który sprawdzi się znakomicie zarówno we własnym domu, jak i w siedzibie firmy czy w różnych innych miejscach. Takie naklejki mogą być zarówno foliowe, jak i papierowe, a na ich powierzchni można umieścić zarówno bardzo kolorowy i szczegółowy logotyp wraz z myślą przewodnią marki, jak i minimalistyczne logo, które jedynie do niej nawiązuje. Warto potraktować tego typu naklejki na meble jako formę przynależności elementu wyposażenia do firmy np. podczas targów mających charakter reklamowy.