Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 199 zł netto

Jak anulować zamówienie?

Pomoc > Zamawianie i płatności > Jak anulować zamówienie?
 
  • Nieopłacone zamówienie można anulować w dowolnym momencie. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo: info@naklejkon.pl.
  • Opłacone zamówienie można anulować tylko, jeśli nie zostało jeszcze przekazane do produkcji. Nasz system jest zautomatyzowany i czasami zlecenia trafiają do druku zaraz po zaksięgowaniu płatności, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

 

Jak to działa?

  1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  2. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane do produkcji, dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy za anulowane zlecenie.
  3. Jeśli produkcja już się rozpoczęła, niestety nie będzie możliwości anulowania zamówienia.