Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 199 zł netto

Home / Produkty / Rozwiązania i inspiracje / Etykiety na arkuszu

Etykiety na arkuszu

Drukujemy z Twojego projektu.

Parametry produktu
Kształt
Zgodny z projektem (wymagana linia cięcia)
Zgodny z projektem (wymagana linia cięcia) Okrągły / owalny Kwadratowy / prostokątny z zaokrąglonymi narożnikami Kwadratowy / prostokątny z ostrymi narożnikami
Format naklejki
usuń
mm
Rodzaj surowca
Papier biały półbłyszczący
Papier biały półbłyszczący
Uszlachetnienie
Brak
Brak Laminat błyszczący Laminat matowy
Konfekcja i cięcie
Arkusze z naklejkami nacięcie od góry
Arkusze z naklejkami nacięcie od góry
Cennik
Realizacja standard
Szacowany termin wysyłki
-
Realizacja express
Szacowany termin wysyłki
-
Wybierz poprawną konfigurację, aby zobaczyć cennik
Produkt czasowo niedostępny dla podanej konfiguracji. Skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępność.
Nakład
Cena netto
Cena brutto:
0 szt.
0,00
0,00
więcej
+ -
szt.
dodaj
Podsumowanie
Planowana data wysyłki
-
Warunkiem wysyłki w terminie jest złożenie i opłacenie zamówienia szybką płatnością online oraz dogranie poprawnie przygotowanego pliku wraz z linią cięcia do godz. 09:00
netto:
0,00 zł
brutto
0,00 zł
Dodaj do koszyka

 

Etykiety informacyjne to rodzaj naklejek, które zawierają informacje o produkcie i są stosowane w celu ułatwienia klientom korzystania z produktu lub zapewnienia niezbędnych informacji na temat produktu. Etykiety zwykle zawierają informacj o składnikach produktu, daty ważności oraz kod kreskowy. Poza tym mogą zawierać instrukcje montażu lub użytkowania, ostrzeżeniach bezpieczeństwa lub innych ważnych informacjach dotyczących produktu. Etykiety wykorzystuje się na różnych produktach, takich jak żywność, kosmetyki, elektronika, narzędzia, sprzęt sportowy i wiele innych.

Etykiety są ważne dla klientów, ponieważ umożliwiają łatwe i szybkie uzyskanie niezbędnych informacji o produkcie. Etykiety mogą być drukowane na papierze, folii lub innych materiałach, w zależności od potrzeb. Naklejki informacyjne są ważnym elementem opakowania produktu i pomagają w budowaniu zaufania konsumenta do marki.