Czy skuteczna reklama musi być droga? Niekoniecznie! Idealny gadżet firmowy powinien budzić pozytywne skojarzenia z marką i wyróżniać ją na tle konkurencji. Sprawdź, jak włączyć naklejki reklamowe do strategii marketingowej firmy.
Jak zaprojektować przykuwające wzrok gadżety reklamowe?
Zadbaj o to, żeby projekt współgrał z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej marki. Weź pod uwagę także aktualne trendy. Wykorzystaj popularne hasztagi, hasła i slogany, pamiętając o tym, żeby dostosować formę reklamy do grupy docelowej. Zaintryguj odbiorcę, nadając naklejce niestandardowy kształt. Dzięki temu stanie się narzędziem budującym rozpoznawalność marki i wspierającym działania sprzedażowe. Innowacyjne hasło i ciekawa grafika to nie wszystko! Nawet najbardziej atrakcyjny projekt nie spełni swojej funkcji, jeśli… powstanie na niskiej jakości papierze.
Jak wykorzystać naklejki do promocji marki?
Naklejki to oryginalne i tanie gadżety reklamowe wspierające działania marketingowe zarówno dużych firm, jak i startupów, które nie dysponują pokaźnym budżetem. Możesz je wykorzystać do akcji promocyjnych o zróżnicowanym charakterze. Jeśli chcesz zareklamować nowo powstałą pizzerię, zorganizuj konkurs w mediach społecznościowych. Przez tydzień do każdego zamówienia dodawaj naklejki w kształcie pizzy. Poproś klientów, żeby zrobili sobie selfie z naklejką w najdziwniejszym miejscu, w którym naszła ich ochota na pizzę. Trzy najoryginalniejsze fotografie nagródź darmowym poczęstunkiem w lokalu.
Naklejki to gadżety promocyjne umożliwiające przeprowadzenie kampanii reklamowej niskim kosztem na szeroką skalę. Oryginalny design przyciąga wzrok i zachęca do zapoznania się z marką. Dzięki temu naklejki są skuteczniejszą formą promocji niż tradycyjne ulotki.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, dołącz spersonalizowane naklejki do każdego zamówienia. Planujesz wprowadzić na rynek produkty regionalne? Stwórz projekt bazujący na elementach folkloru! Za pomocą mediów społecznościowych, zachęć klientów do kreatywnego wykorzystania naklejek. Dzięki temu zbudujesz bezpośrednią relację z odbiorcami, którzy staną się jednocześnie współtwórcami marki.
Naklejki to także doskonały pomysł na tani gadżet firmowy na szkoleniach, targach lub konferencjach branżowych. Do akcji promocyjnych najlepiej sprawdzą się naklejki die-cut. Trwała folia z laminatem chroni je przed wilgocią, blaknięciem i uszkodzeniami mechanicznymi.